Årets ätardag är här

Allmänt / Permalink / 4


 

Så var det julafton då. Jag måste tyvärr erkänna att jag inte har en gnutta julstämning i kroppen. Och igår hade jag julångest. Mamma kommer inte hit från Mora och det blir andra julen utan morfar. Men man får väl tänka på det som är bra. Pappa har kommit hit i alla fall, och farmor och mormor och morbror är här.

Nisse väckte mig innan han åkte imorse. De börjar tidigt, typ åtta! Jag var helt övertygad om att han skulle till jobbet. Skulle precis mumla ett "ha så bra på jobbet" när han sa "god jul!". Haha.

Snart ska jag till farmor, så äter jag lunch där med henne och pappa. Kollar Kalle, öppnar paket och umgås. Sen går jag till mormor och äter middag med henne och morbror. Öppnar paket och ser Karl-Bertil Jonsons jul. De andra jularna har jag gått hem sen, men i år ska jag nog till Nisses familj. Det ska bli mysigt :)


Nä nu ska jag göra mig i ordning. GOD JUL PÅ ER ALLIHOP!


#1 - - evers (mallan) malin:

god jul stumpan!

#2 - - Alexandra:

god jul ! :)

#3 - - mli:

ja, årets ätardag kan man verkligen säga! xD ^^

#4 - - ELAS:

kommentera min inlägg och säg vad jag ska förbättra mig på :) <3

Till top