Imorgon är min sista dag på jobbet

Allmänt / Permalink / 1

Det kändes verkligen att jag är på väg därifrån när det kom ett mail om avskedsfika imorgon 14.30. Som tur är slutar en annan tjej samtidigt, så de säger hejdå till oss båda. Annars kan det bli lite halvjobbigt att stå där i totalcentrum. Och typ prata om vad man ska göra nu... Äsch, folk kommer väl mest mumsa på fikat.

Idag har jag haft min andra upplärningsdag med Emelie. Det har gått jättebra. Hon är egentligen fullärd men jag ska vara med imorgon som ett stöd. Ju mer jag lär henne, desto längre därifrån känner jag mig. Och som tur är känns det bra. Det känns kul och spännande med nytt jobb. Tror MQ blir mycket roligare. Mer socialt och mer som händer. Men vi får se :) Man vet ju aldrig vad framtiden har i sitt sköte, haha.

Nu ska jag ha ett Heroesmaraton till min pojkvän kommer hem och vill sussa.

Ha en bra kväll!
#1 - - Anonym:

hoppas du har haft en bra dag !

Till top