Tisdag

Allmänt / Permalink / 2
Idag har jag varit en hurtbulle och pluggat på bibblan i Solna centrum. Jag satt där i tre timmar och plöjde kurslitteratur. Jag är så nöjd med mig själv. Imorgon ska jag fortsätta med plöjandet. Får se om jag går dit igen, jag koncentrerar mig dubbelt så bra där som hemma. På bibblan sitter jag still på min rumpa och läser, hemma håller jag på med en massa annat mellan varven.

Jag träffade Maria en sväng också. Hon kom hit och så spelade jag in en dialog med henne och Nisse som jag ska transkribera till skolan. Sen gick jag och Maria och satte oss i parken vid mig och gungade och snackade lite om sommaren och om hösten. Det verkar som saker börjar ordna upp sig och planer ta form nu.

Jag är intresserad av en ky-utbildning i projektledning, men det är inte säkert att den startar i höst. Så jag håller tummarna nu... Jag vill verkligen komma igång med pluggandet ordentligt.







 

#1 - - Anonym:

Hahaha maria kämpar mot krafterna och kommer snart att klämma händerna :)

#2 - - moa:

kolla in min blogg & kommentera gärna :D

Till top