Magnus vann!

Allmänt / Permalink / 7
Det trodde jag faktiskt inte, men han är ju så mysig! Jag satt och led när de skulle berätta vem vinnaren var. Jag brukar sällan engagera mig i sånt här men nu var det svårt att låta bli. Laila dansade grymt och Magnus hade lärt sig så himla mycket och var så himla ödmjuk! Jag hoppas Laila inte blev allt för ledsen!

Här är Magnus dans. Visst är de fina som Skönheten och Odjuret?!
#1 - - André:

c[_] <---- CareCup currently full...

#2 - - Emma:

Hörru, vad är det där för spydig kommentar?!

#3 - - André:

:)

#4 - - Emilia:

Det var bra att han vann! =)

#5 - - Emilia:

Det var bra att han vann! =)

#6 - - kurban.blogg.se:

nice blogg

#7 - - sara:

Passa på att bli medlem på en HELT NY sida med mycket få medlemmar: http://www.gratisgratis.nu/?t=450 . Få massa poäng bara genom att klicka på länkar, och det är lätt att värva medlemmar eftersom så få har hunnit hittat dit!

Jag har varit medlem i en timme och redan fått ihop till ett helt gratis presentkort!

Till top