Världens bästa Nils

Allmänt / Permalink / 5

Det är helt underbart att ha pojkvän och sambo men det är alldeles extra underbart att ha det när man är sjuk. Nils handlar åt mig, han diskar åt mig, han fixar mat åt mig och han klappar mig på kinden och pussar mig på min febriga panna när jag ligger och halvsover. Nu har han åkt iväg till Konsum för att köpa cola, chips och choklad åt mig. Han är verkligen världens bästa! Om jag inte vore så kär i honom skulle jag låna ut honom till alla Sveriges sjuklingar men nu vill jag ju att han bara ska vara hos mig!

#1 - - Angelica:

sööt blogg :D

#2 - - -:

jag har en kompis som heter emma som är ihop med nils som är 10 år

#3 - - Mimmi:

sjukt snygg blogg och heather!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fortsätt så :D

#4 - - malin <33:

söt blogg <33

#5 - - Emma:

Tack så mycket :)

Till top