Drar och jobbar

Allmänt / Permalink / 2

Klockan är tjugo över fem och nu drar jag till jobbet. Haha, det är mörkt och nästan kväll. Känns ännu senare när man börjar 18.00 nu än vad det gjorde i somras. Men det är ganska soft att jobba 18-21.

Idag vaknade jag klockan halv ett, helt sjukt! Jag satte klockan på ett och Nisse bara skrattade åt mig och menade att så länge kan man ju inte sova. Jorå, det kan man! Jag vaknade en sväng vid elva också men somnade om innan jag hann gå upp. Så himla skönt att sova bort en halv dag! Nu är jag extra pigg på jobbet. Har dessutom druckit kaffe så jag tycker synd om Golan och Erik, det kommer inte vara lätt att jobba med mig!

#1 - - mamma:

Ja men då kan du ju göra deras jobb också!

#2 - - Emma:

Nej, alltså jag blir bara virrig och knäpp av kaffe!

Till top