Jag och kaffe är ingen bra kombination

Allmänt / Permalink / 3

Att sova 13 timmar och dricka kaffe är inte bra för mig. Jag blir för speedad för mitt eget bästa. Jag tror att jag skrämde en kund idag, han verkade lite skärrad när jag "var färdig med honom". Dessutom får jag huvudvärk och jätteont i magen och min mun går i ett kör utan att hjärnan hänger med.

Golan och Erik var som vanligt lika gulliga (no way de var elakare än vanligt faktiskt) och en kund frågade till och med "vad det var för fel på mig" eftersom de bland annat kläckte ur sig "vi vill inte vara med dig, emma!".

Sen jag kom hem från jobbet har jag faktiskt suttit och snackat med Nisses kompisar Danne och Adrian i telefon. Vi pratade lite om resan nästa sommar och jag hoppas hoppas hoppas verkligen att den blir av! Det skulle vara grymt kul! Har skapat ett nytt event till om några veckor då folk kan komma hit och rösta om resmål plus kröka till lite efteråt. Det har blivit alldeles för lite krökande och för mycket jobb på sistone. Har ju jobbat varje helg i oktober och det är ju faktiskt inte okej. När jag la upp eventet på facebook så tittade jag igenom gamla partybilder för att ha en bra att lägga upp och jag blev helt varm i hösthjärtat när jag såg hur många roliga fester jag varit på. Mer sånt! Speciellt nu när det är kyligt och mörkt i Sverige. Då behöver man vänner och en sup (haha, jag skojar bara mamma!).

#1 - - mamma:

Jag har sovit 12 timmar och druckit 2 Red Bull,(är det farligt? Tycker hjärtat slår lite konstigt.) Sedan städade jag hela huset och strök till och med och nu ska jag jobba natt...

#2 - - Emma:

Nej, det är inte farligt. Inte nyttigt heller men inte farligt. Det ligger tydligen i generna att bli knäpp av kaffe och Red Bull alltså...

#3 - - hanna:

Jag tackar gud för kaffe! annars hade jag nog inte orkat sitta uppe och plugga hela nätterna!

Till top