Prioriteringsförmågan är inte på topp

Allmänt / Permalink / 0

Idag skulle jag springa runt Råstasjön och sedan åka in till stan och leta present till Katrin som fyller 25 i helgen. I mån av tid tänkte jag städa balkongen och rensa klart i min garderob. Så sprang jag runt Råsta så fort jag vaknat (orkade hela varvet nu men fan vad jobbigt det var, trodde jag skulle dö eftersom mina lungor värkte så mycket att jag knappt kunde andas) och nu fastnade jag framför datorn och tänkte börja sortera mina nyupplagda album på facebook. Tänkte att jag efter det skulle börja med balkongen sen men så råkade jag titta på klockan och inse att hon är jättemycket.

Jag är inte bra på att prioritera. Jag vill göra allt jag tänkt mig vilket leder till att det viktigaste ibland blir framskjutet så mycket att det inte hinns med eller måste stressas med. Nu ska jag vara duktig och avlägsna mig från datorn, laga lite lunch till mig och sedan åka in till stan. Måste bli bättre på att prioritera!

Till top