Hemmakväll med tjejerna

Allmänt / Permalink / 6
Det blev ingen utgång igår, utan vi stannade istället hemma hos mig och tog det lugnt. Jag fick nämligen värsta huvudvärken på jobbet, tog två alvedon som inte hjälpte och var tvungen att ta två treo två timmar senare för att orka vara kvar på jobbet. Men det skulle jag inte gjort för jag fick så fruktansvärt ont i magen att jag aldrig har varit med om något liknande. Dessutom blev jag helt knäpp och skakis av koffeinet. Var inne på lagret och larmade och kände mig jättestressad och mitt hjärta bultade så fort att jag trodde att jag skulle få en hjärtattack. Nej, aldrig mer för mycket värktabletter. Nästa gång blir det hem och sova direkt jag känner att den första dosen inte funkar. Aldrig mer treo heller, snacka om påverkning!

Kvällen blev i alla fall jättebra, trots att vi inte gick ut. Vi skrapade ihop vad vi hade i alkoholmängd - lite rosé från en box av mig, lite rosé från en flaska av Beril, en flaska oöppnad rosé av Kerstin och en oöppnad flaska mousserande rosé av mig. Tror i och för sig att den mousserande står kvar i köket, nästan orörd. Jag drack ingenting heller, vågade inte med tanke på överdosen av medicin och magontet. Vi satt och snackade och Beril gjorde ett par intressanta personlighetstest på oss. Maria drog redan vid ett men Beril, Kerstin och Aicha var kvar till halv fyra då Nils kom hem och körde Kerstin till nattbussen och Aicha och Beril hem till Aicha.

Idag har jag sovit till klockan två och sedan har jag legat kvar i sängen till tre, halv fyra. Kände att det behövdes. Har inte ens ätit frukost än och klockan är snart fem... Men vem bryr sig, jag är ledig och det är nice!
#1 - - Emma:

Cool header :)

#2 - - Anonym:

sluta knarka piller, det är inte nyttigt. Speciellt inte treo

-A

#3 - - emma:

fin blogg :D

#4 - - Mamma&dotter:

vilken fin header du hade :)

#5 - - Anonym:

fin blogg :)

#6 - - Emma:

Tack så mycket!



A: jag vet, jag försöker sluta!

Till top