Nattuggla

Allmänt / Permalink / 1

Jag är verkligen ingen morgonmänniska. När jag var liten skuttade jag upp ur sängen på första ringningen och tog ett bad. Varje morgon! Förstår inte hur jag lyckades. Idag ringde klockan 08.00 och jag snoozade till 09.00. Det skulle jag inte gjort. Hann varken duscha, äta frukost eller vakna till. Jag kan verkligen inte gå upp om morgonarna. Det är som att min kropp skrattar mig rätt upp i ansiktet och bara "hahaha, tror du det själv eller? moahahahaha!!!".

Otroligt seg dag på jobbet där jag verkligen kände hur nerverna i hjärnan letade efter varandra utan framgång. Tänkte dra hem och lägga mig direkt efter att jag slutat men så fort jag kom hem och det började kvällas blev jag pigg. Morgontrött och kvällspigg är min grej och det funkar inte sådär jääääääättebra med mina arbetstider. En vecka kvar och sedan har jag semester igen, bara att härda ut!

#1 - - Amanda :D:

cool bild! :P



Händer annars då? :)

Till top