Sjukt sliten

Allmänt / Permalink / 0

Idag vaknade jag 17.15 av att telefonen ringde. Det är inte helt friskt. Veckan på Kreta har tagit ut sin rätt. Det är helt sjukt hur lite jag har sovit den här veckan och ändå lyckats vara på gång. Tror att jag har redbullvodkan att tacka för det.

Vi kom hem vid två natten mot lördagen. Igår vaknade jag vid tre och sedan satt jag framför tv:n i några timmar och tittade på bröllopet. Så himla fint, jag blev helt rörd när båda började gråta. Nils och jag drog till Pizza stugan och åt middag och sen gick vi till ICA i Solna centrum. Jag handlade en jättegodispåse för jag har längtat efter lösviktsgodis men mådde illa redan efter fem bitar. Jag är nog avvänjd från sockret, inte ens cola är gott längre. Sedan tog vi en promenad runt Råstasjön och gick hem och kollade igenom alla bilderna från resan. Alla 2283 stycken. Det var en del och det tog sin tid. Jag ska lägga upp en del här och ganska många på facebook, jag ska bara hämta styrka först.

Eftersom jag vaknade så sent idag har jag inte hunnit göra någonting så nu tänkte jag duscha och ta en promenad. Jag är så van vid att inte spendera någon tid inomhus att jag känner mig helt instängd i min lilla etta.



Hela gänget vid hotellet

Till top