Fredagsmyyyyys

Allmänt / Permalink / 1

Äntligen är jag klar med det sista provet! Tre försök och lite hjälp från Jonas tog det. Lite kul att jag fick 15/15 på det första, 14/15 på det andra och 13/15 på det tredje. Det går utför... Nej, jag är faktiskt bara glad att jag har det avklarat. De tre testen och mina fem inlämningsuppgifter ger mig godkänt. Alltså har jag redan betyget E och sen kan tentan jag skriver på tisdag bara höja betyget.

Har dessutom läst klart min kursbok! Snacka om befrielse. Nu ska jag börja plugga på anteckningar och föreläsningar. Känns äntligen som att jag börjar ha läget under kontroll.

Ikväll ska jag och Nils laga pepparbiff, hyra en film och ha fredagsmyyyyyyyyyyyyyys. Ha en trevlig fredagkväll!


#1 - - saraaaaaaaaa ! :]:

fin blogg, titta in min blogg !

kram !

Till top