Godmorgon

Allmänt / Permalink / 2

Den här helgen är jag ledig från jobbet och ändå ställer jag klockan. Men jag måste, annars skulle jag ligga och sova till klockan ett. Idag blir det plugg för hela slanten förutom en stund på eftermiddagen då jag ska kila över till Mimmi som fyllt år i veckan och gratta.


Vindruvor är det bästa pluggsnackset

Bara idag och imorgon kvar innan tentan och jag känner verkligen att jag har mycket kvar att lära!

#1 - - malin:

Håller tummarna för dig gumman! Och jag tycker det är bra att man känner att man har massa kvar att lära inför tentan, annars brister ju motivationen. Själv har jag noll pluggmotivation just nu, går riktigt uselt. Ínväntar tentaresultat med betyget underkänt - tror jag behöver det för att få en spark i baken- hua!

#2 - - cornelia:

fin blogg :)

Till top