The Fighter

Allmänt / Permalink / 3
Igår var jag och André och såg the Fighter. Smart drag av oss att gå på Filmstaden Råsunda när resten av Solna var på Djurgården-AIK för vi fick hela biosalongen för oss själva. Har bara hänt mig två gånger innan. The Fighter var riktigt bra, skulle nog gett den 4/5. Christian Bale var helt fantastisk och jag förstår verkligen varför han fick en Oscar. Se den om ni inte redan har sett den!

André var glad åt sin jättecola och sina chips

medan jag ledset drack vatten och åt nötter
(över en månad sedan jag slutade med godis, läsk och snabbmat nu!!!)

#1 - - Anonym:

Snask-Emma!

#2 - - sara:

omg jag vill ju osså sluta med chips o sånt.. hjälp snälla har du några tips! hur bestämde du dig för att sluta

#3 - - michelle:

hej hej hur bestämmde du dig för att sluta med snabb mat och god saker bara så där själv skulle jag alldrig klara det eftersom jag är en liten godis gris av mig själv men ha det gött:)

Till top