Denna huvudvärk

Allmänt / Permalink / 4
Jag börjar tro att mitt huvud inte klarat av att höja styrkan på mina linser. Jag gick nämligen från -1.0 till -1.25 för ett par veckor sedan och har haft huvudvärk varenda dag sedan dess. Ibland lite spänningsvärk och ibland början till migrän. Idag är värken extrem. Den sitter i tinningarna och upp i pannan och den är så stark att det är svårt att formulera tankar.

Det finns massa andra faktorer som kan vara anledningen till min huvudvärk men att jag har haft den så ofta på sistone kan vara ett tecken på att det är linserna. Har tagit ur dem nu och ska gå och lägga mig och försöka vila bort värken.

#1 - - Hanna:

Jätte fin blogg

#2 - - Frida♥:

Ajdå, hoppas det blir bättre snart! :)

#3 - - josefine:

hej

#4 - - amanda - fotoblogg ♥:

Haft en bra tisdag?

Till top