Runt runt runt

Allmänt / Permalink / 6
Idag flyger det runt en massa tankar i huvudet på mig. Så mycket som ska hinnas med innan imorgon då jag ska ha min födelsedagsfest. Jag försöker koncetrera mig på att göra klar min reflektionsuppgift som kommer att ge mig sommarlov men jag kan inte fokusera. Jag börjar bara tänka på annat, fler och fler saker som jag ska göra poppar upp i huvudet. Dessutom är jag förkyld. Sitter och snorar som en galning och har ont i halsen. Helt fel läge att bli sjuk. Nu ska jag bita ihop här och försöka ta mig igenom uppgiften så att jag kan börja med alla andra sysslor jag har. En sak i taget Emma, annars blir allt bara pannkaka.

Te, ipren, nässpray, redbull och godis. Nu kör vi!

Snart sommarlov!

#1 - - joanna:

fin blogg ! :)

#2 - - Angelica:

fin blogg :)

#3 - - Striza:

Hej där! Vilken fin blogg du har. Krya på din förkyldning. Kolla gärna in på min blogg, www.striza.blogg.se och kommentera gärna! Ha det bra :o)

#4 - - Julia:

Kan inte du blogga lite oftare? :)

#5 - - Jacqueline:

Jag känner igen mig lite i det du skriver, men det brukar alltid lösa sig till det bästa även om det i stunden inte känns så :) Hoppas du får en trevlig kväll :)

#6 - - ebba:

Hej ! fin blogg, kolla gärna på min och släng in en kommentar? ;D

Till top