Avskedsfika

Allmänt / Permalink / 2

Vilket antiklimax!

Imorse var jag uppe och slog in Toms blommor. Haha, jag ska verkligen inte bli florist. Tom fick en After Eight och sen en jättevacker höstbukett Eva gjort. Som tack för all skjuts hem.

Imorse kom ett bud från mitt bemanningsföretag med blommor. Kul!

Nu har vi precis haft avskedsfika på kontoret. Ayda valde chokladtårta eftersom hon vet att jag gillar choklad. Jag och Johanna som också hade sin sista dag fick blommor och en present. LångLasseCarlsson tackade mig enormt för min uppdatering av hans register. Innan han gick ropade på mig och gav mig en bamsekram. Jag sa åt honom att ta hand om hjärtat. Var lite snyftigt faktiskt. Folk kramades och tackade så mycket, och sa att det är ordning på mig. Jag blir helt rörd. Tydligen var man riktigt omtyckt då :) Kicki sprang precis ut, och det kändes att säga hejdå till henne. Det är henne jag har pratat mest med, hon som är mest fart och fläkt här.

Har drygt tjugo minuter kvar av min sista dag här, sen får jag skjuts hem av Tom. Blir nog jobbigast att säga hejdå åt honom. Gulle-Tom.


#1 - - Anonym:

Hej Emma!

Jag tänker vara anonym så blir det lite hemligt och spännande (kanske.)

Men jag läser din blogg lite titt som tätt och hittade den via. hm. En annan blogg :O

Vi är inte vänner på facebook men vi gick i samma skola förut.

I Råsunda that is. Såhär, Jag gillade dig redan då. Ej på kärleksvis. Men du kändes varm, ödmjuk, positiv och snäll.

Fina personen som man ville vara vän med liksom. Så är det fortfarande.

Jag vet inte om vi skulle ha klickat speciellt bra då eftersom du(alla?) nog såg mig som omogen, mesig, störig.

Svår stämpel att tvätta bort det där så jag tänker nog fortsätta vara hemlig, läsa din blogg och beundra dig i smyg.



Ah. Nu vet du i alla fall vem en till av de 30 är som läser din blogg :)

#2 - - Emma:

Oj oj oj vad spännande. Möjligheterna yr i huvudet. Men du är välkommen att läsa vidare, och ge dig tillkänna när tiden är mogen.

Till top