Vilka är ni?

Allmänt / Permalink / 19

Jag förstår inte vilka ni är som läser min blogg. Jag har mellan trettio och fyrtio läsare om dagen och igår hade jag till och med femtio. Femtio stycken! Jag kan inte ens få ihop till vilka fem skulle vara i mitt huvud... Är det folk som vill ha mitt namn, personer som slumpvis söker på bloggar och gissar på mitt eftersom det är så lätt eller är det personer som faktiskt följer min blogg? Nu vill jag ha svar! Träd fram ni 30-40 läsare!

#1 - - Beril:

Gud att folk alltid ska vara så blyga/anonyma.

Okejda, jag kan ta första steget...



BERRAN was here :)

#2 - - Emma(en i norrland):

you wish you knew...



heter också emma

#3 - - elin:

heej, jag började följa din blogg för ca en vecka sen och tycker verkligen om den :)

#4 - - Isak:

Facebook, Emma, Tradera.. Den ordningen har jag på internet :)

Men det är ju ingen hemlis direkt

#5 - - Kerstin:

Jag följer berrans exempel. Jag är också här och kikar då och då :)

#6 - - Mamma:

Ja vi umgås ju på detta sättet numera. PUSS.

#7 - - Emma:

Gick in på bloggen för att kolla vem som hette så bara :)

#8 - - Erre:

Min kompis heter Emma och jag skulle bara kolla om de fanns en blogg som hette Emma!^^

#9 - - ja ja, och du inte fattade " en med samma namn ;)":

va inte rädd, jag är bara en som sökte på emma.blogg.se för att emma är ett vanligt namn ( och mitt), och jag tyckte din blogg var jätte fin så jag kollar då och då nu =)

#10 - - viktor:

jag tyckerdu värkar kåt<33

#11 - - emilia:

ja ville besöka lite bloggar för inspiration och drog till me slumpmässiga namn ;) emma är ju ett ganska vanligt namn o sen tyckte ja din blogg va fin så ja har varit här några gånger :)

#12 - - Themis:

Jag ville hitta nya roliga bloggar så jag provade lite olika namn :)

#13 - - YLVA - F O T O B L O G G:

Hahaa, jag måste erkänna ... (a) Jag bara sökte på www.emma.blogg.se x'D

#14 - - Matilda:

Gud vilken fin blogg du har! Kolla o kommentera gärna min:P

Kram<3

Matilda

www.tiilduur.blogg.se

#15 - - Mamma:

Snart har du inga läsare alls, latmask!

#16 - - Lisa:

Läs min blogg (:

#17 - - Micki:

Hej!

Jag sökte bara på Emma.blogg.se

för att se om det namnet var upptaget ,för min kusin heter Emma ;)

#18 - - Nameless:

Tjaa... jag hamnade här första gången precis just nu eftersom jag hade lust att kolla runt lite på folks bloggar och inte orkade tänka ut något som folk kan ha döpt sin blogg till. Att söka på bara ett namn är ganska smidigt för man får garanterat upp ett resultat :)

#19 - - Jamilya:

asså jag skulle söke på en annan emma men sen gick jag bara in på nått och din blogg verka spännande så jag börja läsa sen har jag följt den:)

Till top