Utbildningsdjungeln

Allmänt / Permalink / 3
Tror jag har scannat hela Stockholms Universitets hemsida, alla ky-utbildningar i Stockholm och så Berghs men inte har jag blivit klokare av det. Får väl bara gå på magkänsla och söka vad jag tror är bra. Det lutar fortfarande åt civilekonom. Läste igenom programmets alla kurser och det känns som att de är bra att ha (eller de flesta i alla fall). I så fall måste jag se till att komma in vid Marknadsakademien, vilket är en del där man utöver ordinarie skoluppgifter arbetar med riktiga projekt. De tar inte in alla som vill men det känns som att man måste komma in för att sticka ut bland alla de hundratals tjejer i min ålder som läser utbildningen. Bara att börja vässa armbågarna alltså...

#1 - - Anonym:

fin sida

#2 - - julia:

fin blogg! kika gärna in på min så får vi se vad du tycker :)



#3 - - Fanny:

Hej hej fin blogg.



Kramisar

Till top