Firat ett avslut

Allmänt / Permalink / 3

I fredags firade jag att jag var klar med min praktik. Hur intressant det än varit att praktisera på en PR-byrå så har det varit mycket att plugga heltid, jobba 11 timmar och sedan praktisera 16 timmar i veckan. Att "bara" plugga heltid och jobba 11 timmar kommer nu kännas som sommarlov! Äntligen har jag tiden till att börja träna och förhoppningsvis även äta rätt. Nu har jag levt på Burger King, kebab, pizza och annan risig snabbmat i flera månaders tid. Har på riktigt inte lagat mat hemma på månader. När jag gick igenom mina kvitton förut var majoriteten från 7-11, Burger King, U.S. Pizza och Pizzastugan.

 

Vi började hemma hos mig, åt pizza och förade lite. Det var Nils, Jonas, André, Jasmin, Emil och Simon. Tyvärr droppade André och Jasmin av innan vi åkte in till stan. Vi hamnade på Solidaritet och även om det var jäkligt kul att dansa där hela kvällen så måste jag ändå säga att förfesten var roligast. Som oftast. Dessutom var jag missnöjd med musiken, ingen musik jag kände igen överhuvudtaget och då blir det aldrig lika kul att dansa. Men vad vi dansade. Jag har extrem träningsvärk i hela kroppen. Igårkväll kunde jag knappt gå!

 

Tack för en härlig kväll bästa människor!

 

#1 - - Anonym:

fin blogg, glöm inte kika in min också kram wilma

#2 - - Jag vet ej vad jag heter:

Vad fina <3

#3 - - Jag vet ej vad jag heter:

Vad fina <3

Till top