Veckouppdatering

Allmänt / Permalink / 0

I onsdags fikade jag med Beril och Kerstin på Coffeahouse i SOUK-gallerian. Beril var trött efter att ha gått upp tidigt inför någon gruppövning i plugget så hon avlägsnade sig efter en stund. Då gick jag och Kerstin till NK och tittade på julskyltningen. What's up with the krokodiler?! Varför har de krokodiler i julskylten? Vad är vitsen med det? Såg mest ut som en rörig leksaksaffär hela skyltningen. Det märks att jag blivit vuxen. Ögonen tindrar inte utanför NK längre...

Efter vår rutt på stan åt jag middag hos mormor och sen kom jag hem och bara däckade framför Grey's.

I torsdags jobbade jag 12-21.15 och sen blev det inte så mycket mer än det (det blir liksom inte det dessa dagar).

I fredags var jag hemma hela förmiddagen och tvättade, diskade, plockade, bäddade sängen med rena lakan O.S.V. Jag började jobba fyra och när jag slutade 21.15 ville jag mest bara hem och sova men insåg att jag inte skulle klara av att åka hem och sova för att sen gå upp och jobba lördag. Jag behöver människor! Jag behöver hämta nya intryck för att få energi. Så snäll som min pojkvän är kom han och hämtade mig och körde mig till Adrian i Spånga där hela hans grabbgäng var och skulle se film. Jag crashade deras grabbkväll och hade otroligt trevligt! Jag saknar dessa sparvar, de är underbara. Hängde mycket med den i våras när jag och Nisse precis blivit tillsammans men efter sommaren har det inte blivit så mycket.

Igår (lördags) arbetade jag 11-19 och sen åkte jag hem och däckade igen. Madde ringde och frågade om jag skulle med och dricka öl men mina ögonlock ville inte hålla sig uppe så det blev en hemmakväll.

Och idag ska jag iväg och jobba igen. 21.15 slutar jag. Det är inte friskt. Jag har inget liv. Man kan inte ha ett socialt liv med de tiderna. Men jag måste försöka för annars blir jag en zombie. Hellre att jag är trött men glad än en zombie. Jag saknar verkligen att umgås, jag känner mig isolerad från omvärlden. Och så mycket jobbar jag ändå inte att jag ska behöva känna så. Det är tiderna som gör det. But but, vissa perioder är bra och andra perioder är dåliga. I guess jag är inne i en dålig period. Men på fredag ska bannemig den perioden avslutas. För då åker jag till mamma i Mora! Och jag saknar henne väldigt mycket, så det ska nog bli bra!

Ha en bra söndag ni andra små bloggisar.
Till top