Dagens person

Allmänt / Permalink / 2

Min sista dagens person är jag själv.



Till hjälp har jag tagit mina kompisar.

Kerstin;
Emma är ambitiös som inte ger sig i första taget även om det innebär att stå utanför lärarnas arbetsrum fem gånger om dagen. Hon har också lätt för att prata med folk och om man vill ha ett ärligt och rakt svar på ett problem ska man vända sig till henne. Hon är bäst på att ordna party och härlig att sitta och prata med över en fika. Man vet att man alltid har jättekul när man träffar emma! :)

Malin;
Jag gillar din uppriktiga ärlighet och att du på något sätt lockar en till att tänka till på nytt och ur nya perspektiv. Du skulle vara utmärkt som förhörsledare ;)

Jonas;
För att du alltid är glad och smittar av dig med energi :)

Maria;
Du är en vacker sprudlande jänta med ett hjärta av guld. Du är rak, ärlig och tvivlar (åtminstone utåt sett?) inte på dig själv.

Beril;
Emma är den du kan ringa mitt i natten och du vet att hon ställer upp. Hon ser vad andra inte lägger märke till. Hon är en riktig intellektuell människa som tänker djupare än vad de flesta människor gör. Du festar stenhårt med Emma för att avsluta allting i deep talk (om man inte är FÖR full). Åh jävlar vad den kvinnan är pratglad å smälter in i alla sammanhang som en kameleont.

André;
Du är ambitiös, envis, lekfull, lite smått galen och en gjädjespridare. Du är personen man pratar ut med, eftersom du är både en bra lyssnare samt en riktigt bra "pusher". Sist men inte minst, du är väldigt kreativ när du väl kommer till skott!


#1 - - Carl Lovén:

Det jag gillar med dig är din envishet :-)



Bäst alltså.



För hur man än gör så blir det så jävla roliga pratstunder när vi har de. Även om jag ibland har olika konstiga åsikter bara för du ska störa dig på det.



Sen har du fan gjort så jag fått ett jävla uppsving på min ordning hemma. Har jag inget och göra plockar jag konstant undan. Börjar nästan bli lite av en sjukdom nu.

#2 - - Emma:

Haha. Tack så mycket Calle :)

Till top