Simma

Allmänt / Permalink / 3
Godmorgon! Nu sitter jag och äter frukost och tänkte alldeles strax pallra mig iväg till simhallen. Har gymmat tre gånger i veckan de senaste tre veckorna och när jag senast stod på en crosstrainer i Andrés gym och svettades längtade jag bara efter att få hoppa ned i en kall pool.

Igår jobbade jag. Det kändes nästan lite lyxigt att få jobba en vardag. Man hann med att hjälpa alla kunder och kunde vara överallt. På helgerna är man mer bunden till en viss yta. Dessutom jobbade Erik och eftersom han inte jobbar mina helger träffar jag aldrig honom annars. Han är världens härligaste!

Nej, nu blir det att hoppa i bikinin så att jag hinner till handledningen i skolan i eftermiddag!
#1 - - Malin:

Åh vad skönt! Jag ska banne mig skaffa en simkort - så skön träning!



Nu gör jag ett tappert försök igen med bloggandet :P Jag går ut hårt med 4 inlägg på en dag - som de riktiga proffsbloggarna, haha :D http://sensibility.blogg.se/

#2 - - Sophie:

Du är en bra bloggerska!!! ;)

#3 - - Emma:

Malin: Gör det, det är superhärligt att simma! Vad kul att du bloggar igen, jag kommer att vara din trogne läsare!



Sophie: Tack så mycket!

Till top