Spottat och fräst

Allmänt / Permalink / 2
Oj, vad arg jag varit idag. Jag hade tänkt börja med uppgift nummer två i programmeringen idag, att bygga en blogg. För att göra det behövde jag Django och bara att installera Django och synka den med Python (plus skapa någon databas och fixa till en server, vete fan vad vi gjort egentligen men vi har gjort det i DOS vilket är helt galet jobbigt) har tagit mig HELA dagen. Nils, Jonas och André har varit engagerade och jag höll på att bli skvatt galen. Jag gick från Jonas vid tio i regnet med datorn under armen och svor som en borstbindare eftersom vi inte lyckats. Jag pratade samtidigt med André i telefon och sa att jag gärna blivit påhoppad av en våldtäktsman för "det skulle kännas så skönt att slå ihjäl någon". Japp, så arg var jag. Men min lilla datornördsandré lyckades lösa problemet och är därmed dagens, veckans och än så länge månadens hjälte! Nu kan jag gå och lägga mig lugn. Dock har jag inte börjat på uppgiften jag skulle göra men det blir till att gå upp tidigare imorgon istället. Godnatt!

#1 - - A:

jag är bäst :>

#2 - - Mamma:

Lyxen med att plugga?

Till top