Vart tog helgen vägen?

Allmänt / Permalink / 4
Jag var ledig i helgen och jag vet ärligt inte vart helgen försvann någonstans. I fredags var i alla fall jag, Jonas, André och Nils och åt middag och gick på bio. Vi såg the King's Speech och trots att jag tycker att den var riktigt bra blev jag lite besviken. Eftersom den blivit så hypad hade jag förväntat mig ännu mer. Men snacka om skådespeleri, både Colin Firth och Geoffrey Rush var fantastiska! Skulle nog ge den 4/5, vilket jag också gav the Fighter. Bra biovecka med andra ord, två riktigt bra filmer på en och samma vecka.

Jonas och André på Sushi King

Min sushi

I lördags sov jag halva dagen. Jag hade satt klockan men när jag väl varit uppe en stund var jag fortfarande så trött att jag gick och lade mig igen. På kvällen var Nils här och vi kollade bara på någon dålig film och tog det lugnt. I söndags städade jag hemma och på kvällen åt jag middag hos farmor. Och sen såg jag Big brother såklart!

#1 - - becca:

ooh sushi är så gott !!

fin blogg

#2 - - nathalie:

jag har aldrig vågat testat sushi.. är det verkligen gott? fin blogg förresten! kram

#3 - - losa:

vilken sugig blogg!! och sushi smakar bajs!!!

#4 - - Emelie♥:

fin blogg :)

Till top