Att blogga på natten

Allmänt / Permalink / 1
Att blogga på natten är lite som att blogga på fyllan. Man svamlar och efteråt kommer man inte riktigt ihåg vad man skrev. Men man är också ärlig och det gillar jag. Godmorgon på er! Eller jag har varit vaken i ett par timmar och vänt upp och ned på halva lägenheten. Jag ska reklamera ett par jeans och jag kan inte hitta kvittot. Jag som aldrig slänger kvitton. Jag har till och med för mig att jag lade fram det på "ett bra ställe" eftersom jag skulle använda det snart men jag kan inte för mitt liv komma på vart det "bra stället" är. Får väl köra ett kontoutdrag eller nåt sånt. Vad ska jag mer göra idag? Köpa en router och åka förbi jobbet och säga hejdå till Katrin som åker tillbaka till Kalmar (stanna häääär!!!) och gratta Louise som fyller år. Och så ska jag slå in födelsedagspresenterna till pappa och packa lite inför Öland. Skön dag med andra ord.

#1 - - tilda:

snygg blogg :)

allt bra ?

Till top