Tillbaka till verkligheten

Allmänt / Permalink / 0
Imorgon börjar skolan igen. Konstigt nog längtar jag. Som jag skrev i ett tidigare inlägg har jag haft en toppensommar och därför känns det helt okej att hösten kommer nu. Vad jag längtar efter mest är att få ordning på livet med rutiner. Rutiner är det sista jag har och speciellt över sommaren. Nu i höst ska jag försöka ta mig i kragen och plugga lite varje dag istället för att hetsplugga den sista veckan före tentan. Jag ska också se till att träna ett par gånger i veckan (helst tre men en eller två funkar också, bara jag ser till att hålla igång träningen) och sluta äta massa skräp. Med skräp menas att jag slutar med snabbmat, godis och läsk vilket förhoppningsvis också kommer att leda till att jag lagar mer mat. Vilket leder till att jag sparar pengar. Hörni, jag har tänkt ut det här! Haha, sen kommer den lilla biten att hålla det också. Vi får se hur det går, jag håller er uppdaterade! ;)

Till top