True Blood-maraton

Allmänt / Permalink / 0
Vad har jag gjort sista dagen innan skolan börjar? Förutom några tråkiga ärenden har jag legat i soffan och haft True Blood-maraton. Efter att ha sett säsongen där Marianne var med och drömt fruktansvärda mardrömmar vägrade jag att se mer av serien och Nils fortsatte utan mig. Tills vi åkte till Smögen. Då klämde jag ett par avsnitt på tåget i rent tidsfördriv och sen vart jag ju fast. Måste säga att de senaste säsongerna är mycket bättre. Och nu har jag varit tvungen att titta ikapp Nils. En och en halv säsong tror jag att det blev. Är på det senaste avsnittet som kommit ut nu i alla fall. Spännande!


Haha, det är kul att det är den här bilden man får upp när man söker på True Blood, säger en del om serien. Kul för Alexander Skarsgård att han steker så mycket i alla fall.

Till top