Efter två veckor i Kroatien känner jag mig som en ny människa

Allmänt / Permalink / 12
Det har varit en stressad Emma som suttit framför datorn under våren. Bara pluggat och jobbat och knappt haft någon tid över till att vara spontan och göra nåt kul. Till en följd har bloggandet också blivit lidande. Inatt landade jag på Arlanda efter två veckor i Kroatien och jag måste säga att jag känner mig som en ny människa. Jag tänker inte ljuga och säga att stressen är som bortblåst men den är i alla fall kraftigt reducerad. Jag känner mig lugnare och mycket mycket gladare. Kroatien är ett underbart resmål och jag har haft mer än underbara reskamrater. Lovar att blogga mer om det och lägga upp bilder senare men nu är jag nyfiken på att se vad Sverige och Stockholm kan erbjuda. Puss på er!
#1 - - Sofia - Mode, foto & personligt:

åh låter härligt du!

#2 - - amanda :):

Grattis på namnsdagen Emma! Hoppas att allt är bra med dig! Vill faktiskt se lite bilder från Kroatien :)!! /Amanda (andrés lillsyrra)

#3 - - Matilda:

åh kroatien är underbart vackert! Nu vill jag också åka.. :D

#4 - - josra:

fiin blogg! besök gärna min ;)

#5 - - Louise:

hej snygg blogg :)



Läget?

#6 - - Emma:

hej, vad söt blogg, läser den ofta, intressant är den allt!

kolla gärna in min, behöver en massa tips så komentera gärna!

kramkram

#7 - - Nina:

kroatien, har alltid velat fara dit. fin blogg du har btw :)

#8 - - Andreas:

Hej! Snygg blogg!:)

#9 - - Linnea:

Hallå! Allt bra?:)

#10 - - Nadia:

Har flera gånger hört att Kroatien ska vara underbart resmål, speciellt med sin vackra kust...



Jag ser fram emot bilder därifrån :-)

#11 - - Jacqueline:

Hej! Kroatien låter trevligt, vart va du någonstans? Hoppas det kommer upp lite bilder från din resa :)

#12 - - Anonym:

vad skönt!!!! :)

Till top