Alla helgons dag

Allmänt / Permalink / 6
Nu när det är Alla helgons dag tänkte jag bjuda på de här smått läskiga bilderna från förra veckan. Anledningen till att mina pupiller är olika stora är för att jag lyckades krocka med Nils när han borstade tänderna och fick en ordentlig smäll av tandborstskaftet i ögat. När jag hade haft ont i över en vecka gick jag till ögonakuten för att kolla upp det och då fick jag pupillvidgande droppar för att läkaren skulle kunna se så mycket som möjligt av ögonbotten. Snyggt va?!

 

 

 

Det skulle hålla i sig i tre till fyra timmar men jag hade fortfarande olika stora pupiller efter ett och ett halvt dygn!

 

#1 - - Ida Husberg:

Haha snyggt :) Hoppas att det blir bättre! Och ha en trevlig allhelgona Kram

#2 - - Anonym:

Snygg blogg! Snygga bilder! :)

#3 - - A:

FREAK!

#4 - - Jasmin:

Rikigt coolt måste jag säga :D

#5 - - Anonym:

freak!

#6 - - laura:

häftigt!

hur är det med dig idag?

kram!

Till top