Linn

Allmänt / Permalink / 12
Kom precis hem från att ha träffat Linn. Hon ringde mig när hon var ute med i Akilles i närheten av mitt hus och det slutade med att vi spontanåt lunch tillsammans. Det var sjukt länge sedan vi sågs och det var riktigt kul att se henne. Det är något visst med gamla vänner. Man har så mycket minnen och även om man inte setts på ett tag så känns det som att tiden däremellan stått stilla. Hon skulle väl skratta åt mig om jag skrev att jag saknade henne. Hon tyckte alltid att jag var så knäpp när jag sa att jag saknade folk. "Du kan ju inte sakna Celina från vår språkresa, ni har setts i tre veckor". Jag vet inte vad det är med mig, men folk gör stort intryck på mig. Sedan går det ju inte att jämföra saknaden av en treveckorsvän med saknaden av Linn som jag känt i tolv år. Jesus Christ, att man ens kan säga att man känt någon så länge. Tiden går så ruskigt fort. Alldeles för fort. Hursom, det var jäkligt härligt att träffa Linn och jag skulle gärna göra det oftare.

A walk down memory lane


Äldsta bilden jag hittade på oss. Tror vi gick i sexan. 10 år sedan!!!

 

Innan balen i nian (2004)

 

Små skitar på språkresa i Torquay (2004)

 

Sunny Beach, Bulgarien (2005)

 

På någon fest (mars 2006, och jag var brunhårig)

 


På min artonårsfest (juni 2006, vart snabbt blond igen)

 

I Magaluf (2006)

 

Linns artonårsdag (november 2006)

 


Linns student (2007)

 


Min student (2007)

 

På Smögen (2007)

 

Kul att det blev att jag "precis" träffat Linn. Det var flera timmar sedan jag kom hem men så fastnade jag med att titta på gamla bilder. Jag kom till 2007 och nu ger jag upp, man har ju en del bilder. Men vilka underbara minnen! Man har haft bra kul alltså.

 

#1 - - Brunette Bettan:

fin blogg :)

kolla gärna in min!

#2 - - sumeya:

fina bilder :)

#3 - - Sookie:

Snygg blogg

Kolla min!

#4 - - Lovisa:

fin blogg :)

#5 - - Emma:

Fin blogg! Kolla gärna in min blogg!

#6 - - Pernilla:

Hej, vilken fin blogg!

Kika gärna in på min blogg för att titta hur min vardag ser ut :)

#7 - - Emilialautner:

Jättefin blogg! Kolla gärna in på min en sväng! Komentera gärna :D Kram♥

#8 - - johanna:

fin bogg!

#9 - - eeeewee:

Asso vad är det här för.blogg du.bloggar ju inte ens din blogg suger Fulaste

#10 - - Lollo(Louise):

Hej! Guuuuud vad snygg du var på din språkresa i torquay!!! såg lite ut som avril lavigne hallåå!!! Seriously jättesnygg :D titta gärna på min blogg om du vill!! (handlar om mig som bor i asien typ.... e i thailand just nu ) kram kram XD

#11 - - sara:

fin blogg <3

#12 - - Jennifer Carlsson:

Jag skriver lite om träning i hemmet eller för den som tror att den inte har tid om ni är sugna på lite pepp och idéer!

Till top