En powernap gör mycket

Allmänt / Permalink / 0
Det var helt omöjligt för mig att gå upp ur sängen imorse. Slutade med att jag snoozade i en timme och inte hann äta frukost. Satt på första delen av föreläsningen med en kurrande mage och såklart väljer föreläsaren att på just den föreläsningen dra över en kvart innan vi fick rast. Sprang till 7-11 med Jasmin och köpte en fralla och latte som jag smällde i mig i pausen, ljuvligt gott! När jag kom hem hade jag början till migrän så jag tog en treo och gick och la mig en halvtimme. Lurade med mig Nils som också powernapade. Snacka om att det hjälper, känner mig mycket piggare nu! Tur är väl det för nu ska jag dra till jobbet.

Lovar att jag ska skärpa mig med bloggandet. Min header försvann huxflux i somras och jag har inte ens orkat fixa det. Men snart så!
Till top