Ledig helg!

Allmänt / Permalink / 0
Det här är min första lediga helg på sex veckor!!! Det är helt sjukt. De ringde från jobbet igår och sa att jag kunde få jobba den här helgen och det lockade ju men då hade det blivit så att jag jobbar sju helger i rad och dessutom behöver jag plugga. Igår hade jag verkligen en toppendag. På morgonen gick jag och simmade, sedan var jag på föreläsning i skolan, efter det gick jag, Jasmin och Nils till Vapiano och åt lunch och på kvällen åt jag middag och gick på bio med Nils, Joel, Evelina, Danne, Adrian, Elin och André. Älskar att hinna med så mycket på en och samma dag, och älskar att träffa så många underbara människor!

Idag ska jag plugga på dagen och ikväll ska jag träffa Malin som är här från Uppsala. Ska bli så himla kul att träffa henne!
Till top