Plugg

Allmänt / Permalink / 1
Godmorgon. Uppe tidigt på en söndag trots att jag är ledig. Tänkte passa på att plugga lite. Veckan har ju bara flugit förbi och jag har kanske läst 50 sidor litteratur. Av ungefär 400. Och det är tenta om en och en halv vecka. Förutom tentan ska vi också ha ett grupparbete. Jag läser en kurs som heter Ekonomi och marknadsföring och marknadsföringsdelen var så himla kul, jag njöt verkligen av att sitta på föreläsningarna! Men ekonomin däremot. Jag förstår ingenting. Det går så himla fort och det är så mycket som sägs att det blir stopp i hjärnan efter en kvart. Det är redovisning vi håller på med, usch och fy vad det är tråkigt. Jag är så himla glad att jag inte valde civilekonomprogrammet som jag var inne på! Nu ska jag i alla fall försöka läsa ikapp mig lite och försöka förstå vad det är vi håller på med...
#1 - - Nines:

hej:) har läst din blogg sen du började :D den är väldigt bra och intressan :D kolla in min blogg och släng in en kommentar om vad du tycker!

Till top