Bildregn

/ Permalink / 0
Nu är jag tillbaka i Auckland och hamnade tyvärr på Nomads. Igår hittade Marcus en blodig tampong i duschen. Jag tycker att det säger allt man behöver veta om det här hostelet. Idag är det en vecka sedan jag åkte. Det känns som mycket längre sedan! Jag har hunnit med så sjukt mycket redan och träffat massa härliga människor. Inatt var den första natten som jag Marcus och Paul sov i samma rum och jag antar att vi kommer att följas åt de närmaste tre veckorna. Det är jag så himla glad över! De är verkligen toppenkillar!
 
Nu tänkte jag passa på medan jag har okej wifi (alltså okej som ungefär på den tiden när man ringde upp modemet i Sverige) och ladda upp massa bilder. Ska skriva en ordentlig uppdatering men det får bli vid nästa wifitillfälle. Vet ej när det blir.
 
Haha vilket skämt. Jag har suttit i 15 minuter med samma bild. Sorry guys, bilder kommer senare. Vilket är så störande för jag har så fina bilder att visa! Vi hörs!
Till top