I Sydney

/ Permalink / 0
Herregud jag vet inte om det är natt eller dag eller vilken dag det är. Man blir ju helt förstörd av en sådan här flygning. Fjorton timmar tog det från Dubai och nu fick vi gå av planet här i Sydney för att sedan gå på samma igen. Så fick en liten bensträckare på 45 minuter. Rätt så skönt faktiskt! Valde mellan att gå på toaletten och koppla upp mig. Ni ser ju vad jag valde.

Hello Australia! Så jäkla coolt att äntligen vara här

Nu är det lite mer än tre timmars flyg till Auckland. Tänkte passa på att se en Sagan om ringen-film. Tanken var ju att se alla innan jag åkte men det hanns ju inte med. På flyget hit har jag mest försökt sova och jag har kommit fram till att det enda som går är att lägga en kudde på brickan man faller ned framför en och sova som en ihopvikt ostbåge mot den. Förutom mina försök att sova har jag sett tre avsnitt av Mad men och filmen The Intern. Satt bredvid ett par från Zürich som gift sig och skulle ha smekmånad på Nya Zeeland. 

Vi hörs från Nya Zeeland! 
Till top