Nu så!

/ Permalink / 0
Nu kör vi! Det tog bara sex dagar innan jag fick höra att vi har gratis wifi på bussen. Hade jag vetat det hade jag kunnat blogga en massa. Men hellre nu än om fyra veckor! Däremot är det mission impossible att ladda upp bilder. Jag försökte från hostelet på Hot water beach igår men den stod och snurrade i en halvtimme (för en bild) så då gav jag upp och laddade upp massa massa bilder på instagram och facebook istället. Får använda dem istället eftersom de har lägre upplösning och borde vara lättare att få upp. Tyvärr blir det inte lika många men hellre några få än inga alls.
 
Nu börjar vi från början så jag får ut mina tankar i systemet innan jag glömmer bort dem. Igår var det en vecka sedan jag lämnade Sverige och det känns som att det gått så mycket längre tid! Jag har gjort så mycket saker och träffat så många fantastiska människor! Jag är vrållycklig. Det känns som att jag för första gången i mitt liv är helt fri. Det är svårt att förklara känslan men tänk er att man går inlindad i tunga metallkedjor som liksom trycker mot bröstkorgen och gör det svårt att andas. Så gick jag runt från säkert 2013 till för kanske ett halvår sedan då kedjorna byttes ut mot rep, det var bättre men jag var fortfarande trängd. Och nu äntligen har jag fått bredda ut mina vingar och repen har brustit. Det är en fantastisk känsla och jag vill aldig känna på ett annat sätt igen!
 
 
Till top