Ett snabbt hej

/ Permalink / 0
Ett snabbt hej från Brisbane flygplats där jag inväntar flyget till Fiji! Har inte uppdaterat mycket på sistone men jag mår jättebra och har också haft några riktigt bra veckor. Nu ser jag fram emot en vecka på magiska Fiji där jag bara ska sola, bada och läsa bok!
 
Hallå jag dök häromdagen! Så häftigt att kunna andas under vatten! Panikade när jag skulle lära mig få ut vattnet från masken under vattnet men tredje gången gillt och jag klarade det! Såg både en haj och hittade Nemo. Igår morse red jag på stranden i Cape Tribulation och det var så himla häftigt, både travade och galopperade! Och jag som knappt suttit på en häst tidigare! 
 
Nej nu ska jag boarda! Oklart hur mycket internet jag kommer ha den närmaste tiden men jag ska göra mitt bästa med att uppdatera er!
 
Puss och kram 
Till top