Idag fyller jag år!

/ Permalink / 0
Idag fyller jag år! Jag får alltid en speciell känsla när jag fyller år. Det är det där förväntanspirret man har när man går och lägger sig och när man vaknar på morgonen. Jag befinner mig i Göteborg nu vilket innebär att min familj och de flesta av mina vänner är i Stockholm men André har kommit hit och ikväll kommer några vänner och kollegor hem till mig. Jag förfirade också när jag var hemma i början på veckan med fika hos mormor och middag med mamma och morbror. När André kom igår åkte vi till Donsö med Jenny och badade i vad som enligt termometern var 7.5 grader kallt vatten (kan det ens vara möjligt?!). På kvällen bjöd André mig på Toso vilket är utan tvekan den bästa restaurangen jag ätit på. Vilken upplevelse! Sedan hade Lukas och André tävling om vem som skulle gratta mig först och trots att Lukas ringde några sekunder efter tolvslaget hann André före. Så som Lukas sa det "det är fusk att vara på plats!". Tycker att han kan ge André den med tanke på att en gång för några år sedan var André hemma hos mig men Lukas kom hem och knackade på och hann före. Haha, härliga vänner man har! 
 
Det är fantastiskt att fylla år på en fredag och dagen till ära skiner solen här i Göteborg. Och vad jag kan se verkar det vara vindstilla vilket hör till ovanligheterna i den här staden. På söndag flyttar jag till Köpenhamn så nu ska jag städa klart här lite snabbt så att jag och André kan gå till Liseberg. Jag ska face my fears och åka Atmosfear. Det är ju inte fullt normalt att jag hoppade fallskärm utan att vara rädd men att åka någon form av fritt fall på en nöjespark är big no no.
 
 
 

 
 
 
 

  
Till top